DumpStats voor der Schmutz

13,733 +15295 -1562

Kudos

#5355 (Top 1.6756%)

Kudos/dag 1.93
Kudos/reaguursel 21.19
Meeste kudos op 1 reaguursel 2205
Minste kudos op 1 reaguursel -218

648

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.09
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 19.6
Reacties per reaguursel 0.34
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 23
Geregistreerd op 16-01-2006
Eerste reactie op 13-01-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-14 19:15:43 door DrDick69 op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
Dat domme hokjesdenken is een kankergezwel in de samenleving dat niet meer weg te snijden is. Het gaat niet over links of recht, maar over wel of niet capabel. De president daar is hartstikke recht, maar er zullen weinig rechtse rakkers op dumpert zijn die menen dat Trump capabel is.

-1 kudos 2026-06-14 18:27:29 door MojoNL op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
... Als je maar links de schuld kan geven... volgens mij is toch echt de rechtse trump de baas van het land he. Maar dan is het weer selectief de schuld van een burgemeester.

0 kudos 2026-05-21 19:12:22 door LittleAd op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
Vrij simpel. Omdat bouwwerken juridisch een eigenaar hebben die verantwoordelijk zijn voor het beheer en onderhoud van het bouwwerk. Dat we als burger misschien het niet eens zijn met de beslissingen die de eigenaar neemt, daar hebben we een democratie en verkiezingen voor. Moet je op een partij stemmen die meer geld wil uitgeven aan het onderhoud.

1 kudos 2026-05-21 19:08:11 door ZusAntigoon op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
@Kondtenman | 21-05-26 | 20:49: omdat Rijkswaterstaat nergens beweert dat het hun eigendom is. Ze zijn per definitie de infrastructuurbeheerder, niet de eigenaar. En als beheerder dus ook verantwoordelijk als er iets mee mis is. Als er vervolgens mensen zelf aan gaan zitten hannesen, wie draagt dan de verantwoordelijkheid als het alsnog misgaat?

-10 kudos 2026-04-23 13:01:59 door giggity op ME ramt pubers in Loosdrecht
Ach ja, zo kun je er ook tegen aan kijken. Ik zie dan weer mensen die jammeren dat anderen het land kapot maken en die zich dan zelf ook maar zo gaan gedragen.. Het is zo verschrikkelijk dom dat het pijnlijk is.

0 kudos 2026-04-23 12:20:47 door Count Bashie op RouandYT pleegt prankcall waardoor 2 gasten worden neergeschoten
"Liegen behoort tot een beschamende eigenschap en tot een verwerpelijke gedragsnorm. Het liegen is niet gepast, zowel in ernstige zaken als bij het maken van grappen. Men wordt hier niet uitgezonderd van het liegen, behalve als dit nodig is om een overwegend Islamitisch belang te verkrijgen dat niet verkregen kan worden met het spreken van de waarheid. Tevens is het toegestaan om te liegen als men een groter verderf kan voorkomen dat niet te voorkomen is met het spreken van de waarheid. Als het mogelijk is om liegen te vervangen met het spreken van de waarheid om zo een belang te verkrijgen of een ongunstigheid te verdrijven, dan is het niet toegestaan om te liegen." Er zijn dus zelfs regels voor....

5 kudos 2025-09-26 00:12:00 door CasB op Opgefokte BMW rijder test mijn remmen
Met groot licht seinen en gelijk handgebaren maken is ook wel overdreven. Als je daarna ook gaat brakechecken had je blijkbaar toch geen haast.

19 kudos 2025-04-20 17:55:11 door altijd-guus op Zolderkamer over voor Sywertje?
misschien moet jij je even een klein beetje gaan verdiepen in het verhaal. Sywertje en zijn maatjes zijn smerige oplichters die niet alleen heel bewust 30%(!!!) winst verzwegen, maar ook nog eens onbruikbare mondkapjes dus troep hebben geleverd. De overheid zat behoorlijk in de knel en heeft in blinde paniek (nee dat is ook niet goed) alles gekocht waar ze hun handen op konden leggen, omdat er wereldwijd grote schaarste leek te zijn.

17 kudos 2025-04-20 17:26:13 door JopieLandman op Zolderkamer over voor Sywertje?
Je bedoelt 'hij die verkoopt en zegt dat hij er geen winst aan over wil houden' of zij die hem daarin geloven en niet degenen zijn die de rekening betalen? Want je denkt toch niet dat Hugo de Jonge zelf de getalletjes intikt in zn bankapp?

13 kudos 2025-04-20 17:11:22 door Woetism op Meisje in de Ikea
Gewoon de eerste 'e' die ze tegenkwam. Voor haar super logisch.

0 kudos 2024-09-11 06:16:55 door klaphaspel op AMBU146 IN DE TOP10!
@Fluitui2 | 10-09-24 | 22:40: Goh, heeft Jan gezegd dat hij je lelijk vindt? Arm kind, dat de wereld zo hard kan zijn.

-13 kudos 2024-09-10 20:40:57 door Fluitui2 op AMBU146 IN DE TOP10!
Ergens onderaan in de donkere krochten van het internet, vlak bij pedofilie zeg maar. Daar waar die achterlijke paashaasschaamhaarverzamelaars thuis horen.